Söndag och inte vilken söndag som helst..

...det är FARS DAG! den spenderas i Andersvattnet hos mor och far där jag och Wildan varit hela helgen.. Idag så fick vi en fin överraskning då Fredde klev in genom dörren. Men vaaad?! han skulle ju komma hem imorrn, men icket! Där stod Fredde en dag för tidigt, det gillas :)

Nu sitter vi och väntar på att få börja äta, hela familjen blir samlad även storebror och hans fjälla. Ska bli riktigt trevligt :)

Imorgon är det jobb, IGEN! varför ska helgerna gå så hemskt snabbt för?!

Har även kommit på att Bruno Mars- The way you are kanske är den absolut finaste låt som gjorts på länge.. oj oj oj..

Igår så var jag hos min vapendragare Emma och såg filmen "Cop out" HAHAHA, vilken jäkla film. Den måste ni se..

Nä, nu ska jag ner och se om det blir mat nån gång..

Lev och må kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0