Heeej!!

Efter nästan ett år av blogg torka så tänker jag skriva ett inlägg.
Mycket har hänt sen sist, orkar inte skriva ner allt så jag skriver upp några saker..
- Wilda har blivit 1 år 8 mån.
- har gått ner 11 kg.. wihoo till mig..
- är färdigutbildad grävmaskinist
- har sänkt grävarn i en myr.. mindre wohoo..
- sitter dagarna i enda i det helt fantastiska stället Torrbergsliden och bygger väg. ( I Torrbergsliden kan INGEN höra dig skrika)
- förlovad
- 50% ensamstående mamma. (Fredde jobbar borta)
- Wilda har börjat på dagis
- Har ökat min samtalstid på telefonen med typ 50077342 timmar
- Varit på shopping resa till stockholm
- Vikarie på Mattes traktor grävare
- slutat snusa
-börjat snusa
Ja, där har vi lite om vad som hänt i mitt liv.
Får se när nästa inlägg bli...hmm.. oddsen är ju inte på min sida, men time will tell..
Lev och må!
OBS! Bonska är inget språk som man vill föra vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0