long time no seen..

visst skriver man så?
Nytt år nya möjligheter, som alla andra så har man försökt börja sitt nya sundare liv. Men det varade i ungefär 1,5 dag. Jag kör på mottot "Är magen glad, är människan glad". Fungerar perfekt!
Måste gratulera alla som fått barn Mimmi som fick en liten flicka, Anna & Antti som fått en liten pojke och sist men absolut inte minst Mickan slickan tickan och Pär som fått en liten gosse.
Blev så sjukt sugen på att skaffa en till liten när man får höra alla mysiga upplevelser från förlossningen. Frågade Fredde om det inte var dags för en liten till men svaret blev precis som jag tänkt mig "NEJ!!" jag får helt enkelt vänta ett tag till. Vill ju rå om min lilla Wilda en stund till innan det kommer någon ny och tar all tid.
Just nu så sitter jag och väntar på min fina sambo som så småningom kommer hem med lite ved, har funderat på att möblera om någonstans men jag vet inte var.. Skulle vilja göra om i tvrummet men det blir så konstigt om vi ska flytta våran enorma soffa,så vi får se hur jag gör.
Ikväll kan det bli film med Linda, André och deras lillknopp Alwin. Blir trevligt.
Och sen en sak som jag sitter och väntar mig harmynt av det är ju att min kära kusin Stina och hennes karl Henke ska få sitt första barn. Det drar ihop sig och jag väntar med spänning efter samtalet om det blivit en flicka en pojke eller kanske en katt? haha.
Nä, nu ska jag ta tag i livet.
Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0