allt för längesen..

det var det..

Det som har hänt sen sist är några fler promenader, ny haircut som jag verkligen trivs huuur bra som helst. Slutat träna fotboll (uppehåll) men framför allt IDOL HAR BÖRJAT! :).

Wilda blir snart sju månader, tiden går så sjukt fort.

I helgen blir det tjejkväll hos Lundberg i Skell, faan va kul det ska bli. Min söta rara Emma kommer ju hem från östersund och det betyder att vi ska leva räka! :) yeeeah.

Nä, slut för idag ska hoppa i duschen och duscha bort allt svett.. Fräscht va?!

Lev och må compadres..
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej =) Jag fixade dem på Attityd, det kostar 190:- för både plockning och färgning - det tycker jag är värt pengarna då jag alltid av någon underlig anledning får dem dom att se helt olika ut varje gång jag plockar :P men nu ska jag väl ändå kunna underhålla dem ett litet tag i alla fall :) Så Wilda äter bara flaska typ 2 gånger/dag. Jag måste börja bli bättre på att ge Anna mer mat - det enda hon gillar riktigt mycket är pulvergröt och potatis.. men det är ju alltid något. Jag har inte testat frukt (annat än på burk) ännu men lite banan borde hon väl gilla. Jag ska testa det :)

2009-09-24 @ 21:44:51
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej där... Köpte dem på scorett i Skellefteå.. Enbar 300 kr kostade dem.. JÄTTE varma och sköna är dem faktiskt.. :):)

2009-09-30 @ 13:01:10
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0