Promenaaad..

jepp, har varit ute med trogna promenadgrannen Ejlert. Så nu sitter jag här framför datorn med ett glas bubbelvatten, problemet är bara att glaset står på bordet och jag sitter i soffan. Har länge funderat på att ta mig till det oerhört goda bubbelvattnet med smak av äpple/päron :), alldeles strax ska jag dricka upp det men först måste jag ju skriva några rader.

Imorgon så ska jag göra ett cellprov, det betyder att jag ska till vårdcentralen och sära på benen. MEN KUUUL!! nää. Nog för att man fött barn och barnmorskorna nästa varit uppe i jaaa, så är det inte alls kul att ha någon där. Nä huvva så hemskt. Men efter det så blir det iaf att åka in till stan och trängas med barnvagnarna jag och fröken Roos, det ska bli riktigt trevligt.

Helgen närmar sig med stormsteg och vi styr vår kosa mot Glommersträsks skogar, Järvträsk med andra ord. Där vi ska spendera hela helgen. Lördag är det nämligen releasefest för en skoterfilm som våra kompisar gjort, det ska bli sååå kul. Även där ska Roos och hennes karl Johan följa med, oj vad vi ska röja :).

Nä, nu ska jag ta och dricka upp mitt glas med bubbelwater.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas musbesikningen gick bra!:) och att ni får kul i helgen såklart!!

2009-11-05 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0