Musbesiktning.

Cellprovstagningen gick alldeles utmärkt.
Barnmorskan var typ den gulligaste tanten i hela världen, hon var hur trevlig, glad och gullig som helst. Ville egentligen bara ta med henne hem. :)

Stadsrundan gick också fint, efter många om och men så hittade vi äntligen kläder till fröken Roos :). Det blev en svart tunika med snörning baktill, ett par svarta leggings och lite bling bling grejer. Hon kommer att vara såå snygg i helgen :).
Själv så hittade jag ett linne med något kedjeaktigt uppe vid urringningen (självklart köpt på Gina) och ett par rosa/lila lack leggings.. Kommer att bli bra :).

Idag så ska vi packa inför järvträsk resan och åka iväg så fort Fredde kommer hem från jobbet, ska bli skönt att få åka upp till skogarna.
På söndag är det Freddes första Farsdag, jag och Wilda köpte faktiskt en fin sak igår när vi var på stan men vi kan tyvärr inte skriva ut det här utifall att Fredde skulle få för sig att läsa.

Har även upptäckt att min kära dotter ALLTID får orange näsa på kort, haha.

Nä, nu ska jag kasta i säng Wilda en stund :)

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Längtar efter er :) kramiz

2009-11-06 @ 13:33:11
Postat av: Jossan

Gillar titeln :)

2009-11-06 @ 23:26:07
URL: http://jossjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0