min lilla stjärna..

.. blir 8 månader idag :). Oj vad tiden går fort, bara 4 månader kvar sen är hon ett år. Helt sjukt. Tyckte det var alldeles nyss som jag låg där och försökte få ut den lilla klumpen :). Det stämmer verkligen "Tiden går fort då man har roligt", och det gör den verkligen.

Jag har blivit som en ny människa sen Wilda kom till världen, ställer mig ofta frågor som
-Vad gjorde jag innan som var kul?
Det är så undebart att vara mamma, det är verkligen det bästa som hänt mig. Jag skulle ALDRIG byta bort det här för något.. Sjukt att man kan ha såna känslor för en liten människa.

I helgen var vi hos Stina och Henke och Wilda var hos mormor och morfar. När mamma och pappa skulle ta med sig Wilda hem så kändes det som att dom skulle ta henne för alltid, slutade med att jag satt och grina i bilen på väg mot stan. Måste börja nånstans med att lämna bort hon, men det är så sjukt jobbigt. Undra hur det ska gå i helgen då jag och Fredde ska till Arvidsjaur och Wilda ska vara hos farmor och farfar? skulle helst ha med hon hela tiden. Direkt jag lämnar min underbara ängel så saknar jag henne. Det är väl så det ska kännas att vara mamma.
Kan fortfarande inte förstå att jag är en mamma och att jag ska uppfostra denna donna, det kommer nog att ta ett tag innan man riktigt förstår tror jag.

Nåväl, nu tror jag att min söta underbara dotter har vaknat från sin förmiddags lur.

Blev ett ganska långt inlägg idag, imponerande :)

puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att lämna bort sin lilla kärlek är bland det svåraste man gör och jag håller med om att man helst vill ha ungarna med sej hela tiden, men jag intalar mej själv att det är bra för både dom och mej att komma bort från varandra ett lite tag. På tal om lördag och lämna bort... kommer ni sova i arvidsjaur eller? Jag och Johan funderar lite på hur vi ska göra.. Jag har rätt svårt att sova utan mina kottar men måste man så måste man...

2009-11-03 @ 12:39:30
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Det kommer att gå sååå bra ska du se :)

jätteviktigt att du & Fredde oxå gör saker på tu man hand & tar hand om varandra :) Kramizzzz

2009-11-04 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0