haha, ibland är man inte riktigt såå smart!

Satt nyss och kollade alla bloggar jag följer och blir lite småpiss över att dom inte är uppdaterade. Då jag suttit och irriterat mig ett tag så kom jag faktiskt på att jag har en egen blogg som inte alltför ofta blir uppdaterad, så härmed så ber jag om ursäkt till alla bloggar jag blev småsur på för jag är inte ett dugg bättre själv! haha.
Kanske skulle lägga ner det här med blogg? eller, jaa.. Det kan ju vara kul att ha kvar. Måste nog försöka inse att jag kommer inte att bli någon stor bloggerska och få pris på Blogawards :(. Buhuu, sanningen har kommit ikapp. FAN!

Nåväl, idag är det skitpissväder. Var och vägde Wildan idag det gick bra, det som gick mindre bra var när jag skulle väga mig själv.. och vad får jag se..... JAG HAR GÅTT UPP 1,5 KG!!!!!!!!!!! Why god, why?
Ett tips till alla som tycker att de är tjocka är att se Biggest looser som visas på kanal 5 kl 19. Oh lord vad man känner sig fit, så det är ett hett tips. :)

Nä, nu avslutar jag detta inlägg med att berätta att Wilda fått en till huggtand.

Det var allt för mig, lev och må kamrater // The one and only big blogger..


Kommentarer
Postat av: Elin

Men du har ju gjort om utseendet på din blogg iaf Emma, bra jobbat!!:) Jag kan ordna ett blogaward åt dig, du kan ju få vinna en kaka eller nåt sånt?

2009-11-30 @ 21:31:15
Postat av: Emma

ja, javeeet! :). Åh, en egen blogawards.. Guud va snällt. :). men inte en kaka, du läste ju själv att nu går det åt helt fel håll! haha

2009-12-01 @ 07:59:44
URL: http://wildur.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin blogg! Men inga bilder alls det får du bli bättre på. Hare gött

2009-12-02 @ 20:15:59
URL: http://aspegrenrebecca.blogspot.com/
Postat av: Emma

Nä, jag vet är så sjukt kass på den biten ;)

2009-12-02 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0