Tisdag 26 Maj.

Jo, idag är det tisdag och ännu en riktigt slö dag.. Orkar inte göra ett dyft, är bara trött..

Håret som igår skulle bli blont, blev ju inte riktigt det.. Avfärgade håret så det mesta va blont, men frisören bestämmer sig för att lägga in en färg för att få det jämt men så blev inte fallet. Resultatet blev ett typ gråfärgat fläckigt hår.. Wihoo.. :(
Tur att min söta lilla räka Moa ska hjälpa mig att åtgärda felet ;)

Imorgon så ska vi åka in till stan och fixa bygglov direkt så vi kan flytta ingången på huset och även bygga en altan, oj så fint det ska bli.

Dopkorten är nu utskickade, var på OKQ8 i Lövånger och köpte 32 st frimärken á 170 kr.. Så nu är det bara att vänta på att folk ska ringa och anmäla sig. Får vi hoppas i alla fall :)

Idag så är Wilda hela 13 veckor, shit vad tiden går fort. Tyckte det var nyss jag tryckte ut hon ;). haha.

Nä, om man skulle ta och göra något kanske gå och kolla vad Fredde sysslar med.

Puss E

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjena..

allt bra??

vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Jag bjuder på det som inte många andra gör.

Rätt pinsamma filmer där jag intervjuar fullisar finns nu att se!



Jag gör din vardag till något roligare!

Titta och njut!



Vad tycker du om min idée

http://duvetintee.blogg.se

Kram

2009-06-01 @ 14:23:19
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0