Tänkte då prova på en blogg igen..

Hallå allihopa.

tänkte då återta det här med blogg igen, har suttit och läst andras bloggar och blev sugen på att skaffa en egen igen.

Lilla Wilda blir 11 veckor på Tisdag, tiden går sjukt fort. Hon väger 5760 gram och är 60 cm lång.
Var på efterkoll idag hos barnmorskan, och kan ni fatta jag gick igenom U.A (utan anmärkning).

Att vara mamma är lätt det bästa som hänt mig, det är så roligt och dagarna bara swichar förbi. Nu för tillfället så planeras det inför dopet som äger rum den elfte juli i Burträsk kyrka. Ska bli spännande.

Idag så träffade jag Vickan, Marita och Ulf på Elmotorcentralen. Trevligt, det var som längesen man träffade dom.

Jaja, ikväll blir det att se fotboll Vebomark-Renbergsvattnet. GO VEBO!!!.



Peace..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul! Jag följer redan din blogg :D

2009-05-15 @ 16:44:31
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: wildas mormor

Hon är då för söt er dotter. Kanske hon har lite efter sin mormor:))

Vilken klatchig färg på din blogg.

Vi ses i morrn puss puss

2009-05-18 @ 12:43:26
Postat av: Anonym

Good good! Starkt jobbat PG! :P

2009-05-18 @ 17:14:43
Postat av: sussie

hello darliiing =)

2009-05-22 @ 01:10:52
URL: http://sussieohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0