Börjar inte bra..

Men duktig jag är på att uppdatera då.. ICKET!

Sitter nu äntligen framför datorn igen, har inte haft tid ett dugg den här veckan. Bäst att passa på medans Wilda sover :).
Har planerat klart allt inför dopet och väntar bara på att dopkorten ska dimpa ner i brevlådan.

Fredde jobbar i veckan så jag och Wilda har mest varit och hjälpt grannarna att kratta matjord och plantera buskar, eller jag har gjort det Wilda har sovit fint i sin lilla vagn. i och med arbete ute betyder det självklart att man ska bränna sig på rygg, axlar och nästippen. Tar så ont!.

Idag så blir det lugna gatan, ute så åskar det så jag tror att jag måste stänga av datorn ganska snart. Ska till mormora och äta grillat, "grillat ÄR godast" :)

Imorgon blir det att gå tjejloppet i skellefteå 1 mil för att vara exakt, har även laddat upp med ett par "springa fort skor" så här ska promeneras.

På Måndag så blir det färgning av hår, spännande. Ska gå lite wild and crazy och bleka det förstår ni gott folk :).

Jaja, ha en trevlig lördag mina vänner för det ska jag ha.

//E

Vila i frid Jonas Glaas.


Sänder en tanke till alla Jonas nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,de visste jag redan..

2009-05-23 @ 16:45:11
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0