Tjenixen.

Hej hej idag är det måndag och jag är som vanligt ledig.

Har varit förbi André idag, han som ska sjunga på dopet och bestämt låtar. Det blir 3 psalmer och 2 låtar varav en är "Hallelujah" med Leonard Cohen, kanske en av världens bästa låtar. Det kommer att bli det finaste dopet ever.

Nåja, måste bara berätta hur det gick på surströmmings premiären. Maten blev serverad kring halv 9, väldigt sent tycker jag men.. alla smaskade i sig suringen och under tiden så kände jag hur det luktade bränt, det var inte en ciggarett, det var inte någon som eldade utan det var min servett som börjat brinna. Å HERREGUD!! tänkte jag, hur ska jag släcka denna eldsvåda. Började med försöka blåsa men det gick inte, tog glaset och tänkte slå ner elden, det gick inte heller, tänkte snabbt att jag släcker elden med min bordsdricka som jag hade i glaset. Men innan jag ens hann hälla ur glaset så hade redan Ola kastat ner ser vetten på backen och stampat bort elden. Bra Emma att du försökte elda upp Ola och Jennys bord, dessutom deras NYA bord. Haha, sen skrattade vi bara åt hela grejen.

Vi gjorde även ett styrke test jag och syster med ett par stolar. Tog även kort på minen man får när man tar i, oh lord hur emelie såg ut jag höll på att dö av skratt, fanns bara en sak att göra och det var att vika sig dubbelvikt på marken och skratta! Hahaha.

Har satt in löshåret i håret nu, blev faktiskt bättre än vad jag trodde :). så nu är jag jättelånghårig. Tack Räkan för hjälpen.

Nu har min söta dotter somnat på en filt på golvet och jag hoppas att hon sover en stund.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0