Suring..

Suring hos grannarna! jajjemen, dom nyinflyttade Ola och Jenny. mmm..mums!
Har frågat mig själv hela dagen varför man äter surströmming? varför är det så gott? det måste vara SALTET. Fredde han verkligen hatar det, och det vanligaste han säger är: "Varför ska man äta gammal fisk?" Varför inte? är mitt svar.

Idag har Wilda druckit vatten för första gången, hon tyckte nog att det var gott eftersom det varit så himla varmt idag. Mitt mongo till lillasyster kom idag och vi beslutade oss för att pressa i solen. Emelie gick ut och la sig i baden-baden stolen medans jag sköljde ur färgen ur håret. Ja just ja jag har färgat håret IGEN. Nåväl, jag gick ut när jag sköljt klart la mig ner på filten i 10 min sen höll jag på att dö. Syster låg fortfarande och pressade medans jag låg och flämtade i skuggan. Haha, mina vita ben får nog leva vidare ett tag till "me like" iaf..

Tillbaka till håret.
Har färgat håret från lite blond-orange-brun nyans till mörkbrunt. Ska sätta in hårförlängning på söndag hos min kära räkkompis Lundberg. Har nämligen beställt lockigt jättefint löshår från Tajmahal.se  kolla in den sidan om ni är sugen, hade bra priser och leveransen gick superfort.
Kan faktiskt försöka lägga in en bild på söndag när det är gjort.

Nä, nu ska jag ladda inför surfisken!

Ha en trevlig kväll och hoppas att ingen svettats ihjäl =)

Kommentarer
Postat av: Hella

Nu har ja uppdaterat:P hahah..

2009-06-26 @ 19:29:18
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0