hej hej.

otroligt dålig på att uppdatera, slår mig själv på armen nu. Aj!

nåväl ikväll vankas främmande av familjen Johan och Johanna med deras två barn Anton och lilla Anna, det ska li trevligt har pratat länge om att hitta på något och nu är det dags =).
Även lite grillning blir det. mmm... varför ÄR grillat godast?

imorgon så blir det att kolla på lillebrors student, lille Emil som jag trodde alltid skulle förbli liten men icket han går ut skolan och fyller 19. Oh lord.

haha, i skrivandets stund så sitter min kära dotter och suger på min arm, har försökt med tutte men jag tror inte hon vet hur man gör. Hon är så charmig.

nä., nu ska jag kolla på när min fina sambo hackar sallad.
På återseende mina vänner.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0