Hej hej hallå där..

Sitter just nu i Järvträsk hos svärmor och svärfar och hoppas att Wilda ska somna en stund.

Ska snart bege oss till Freddes riktiga farmor Greta, och senare till hans låtsasFarmor Marianne. Efter det så blir det att åka hem. Det må vara trevligt och roligt att vara borta men inget slår ju att få vara hemma i sin egen säng. :)

ja just ja.. Måndag den 13 Juli så bär det av på semester ner till Leksand Sommarland, Jag Fredde Mor Far Emelie Emil och lilla Wilda ska åka på husvagns semester. Gud va kul det ska bli, men det blir förstås två husvagnar vi trycker ju inte in alla i en husvagn då skulle inte den semestern vara långvarig.

Veckan före semestern så blir det full rulle, dopet är ju inplanerat den 11 Juli och svärmor och svärfar, Bengt & Birgitta och mest troligt Freddes moster Linda & familj kommer redan på torsdag med husvagnar. Då är det bara att ställa upp husvagnarna på campingen i Vebomark 92. Då ska det bakas tårtor, fixa med dukning osv. Full huggning med andra ord.

Imorgon så blir det surströmmingspremiär hos våra nya grannar Ola och Jenny i Vebomark, ska bli både trevligt och gott. Jag Fredde Johannes Elin Ola Jenny Matte Maria & Syster ska äta suring, men självklart så finns det korv till Matte och Fredde som itne förstått det här med surfisk.

Idag så är det den så kallade löningsdagen, WIHOOO!!! ska hämta ut papperet om våran blivande infart bara papperet kostar 3200 kr och då är det inte ens säkert att vi får det godkänt. Kul?!

nä, nu ska jag äta en halv daim som min älskling gett mig. Han är för söt.

Lilla Wilda på BB


Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0