Husvagnssemester!

Yesbox! nu sitter familjen Söderström/Sandström i andersvattnet och väntar på att resten av min familj ska bli klara. Men det är som vanligt, allt ska göras i sista minuten. Tanken är att vi ska åka klockan 18.00, klockan är nu 15,25. Hmm?! ALDRIG att vi får oss iväg då, för det första så kommer vi att få vänta på min kära syster i en timme för hon kan INTE klockan.

Jaja, fredde jag och wilda är iaf klar.

Igår hade vi dop för lillagumman och det gick hur bra som helst, Wilda var hur lugn och fin som helst bjöd även på leenden då prästen kom emot hon. Tror att min dotter kommer att bli djupt religiös. Haha, måste också berätta att jag sjöng faktiskt på hennes dop. "Hallelujah- Leonard Cohen" alla i kyrkan fick tårar i ögon inklusive jag själv för jag var så nervös. Hann sjunga klart låten sen brast det bara, men det gick väldigt bra med tanke på att det var första gången jag sjöng inför folk. Så det blev lite som en surprise. Får se om jag fortsätter att sjunga, nästa låt blir "Gabriellas sång" hyfsat svår låt men Andre Malmén tror att jag fixar den så det är bara att nöta.

Nu ska jag pussa min dotter.
Hejdå!

Ni som ska ner mot Leksand se upp på vägarna =)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

TACK för i helgen :) Dopet gick ju hur bra som helst & inte konstigt med en sån snäll dotter som ni har :) Din skönsjungande stämma hoppas vi att vi får höra mer av framöver - du KAN :)

Ha nu en riktigt bra semester allihopa, kramiz

2009-07-12 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0