Fullt hus..

.. det blir det idag. Åsa Per & pojkarna kommer och även Freddes mormor och morfar från Kiruna kommer. Så här på Vebomark 92 blir det fullt hus vill jag lova.
Dopet är på Lördag och jag hoppas att allt går vägen, den enda uppgiften jag har är att hälla vatten i den lilla baljan där det "Heliga vattnet" ska vara. Det KAN jag inte misslyckas med, prästen sa ändå "Om du ser att vattnet börjar rinna ut på golvet så kan du ju sluta hälla." så sant. Det ska jag nog klara av.
Jag hoppas att det blir ett fin och minnesvärt dop.

Just nu så är Fredde och kastar lite skräp på återvinningsstationen, Wilda sover och jag sitter och har lite egentid. Skönt :).
Löshåret som jag satt in, sitter inte så speciellt bra har tappat kanske 8 slingor. Nästa gång får vi fästa det närmare hårbotten.

På söndag så bär det av med husvagn till Leksand, det ska bli jätteroligt. Såg just på en kompis blogg att dom varit ute med husvagnen, såg riktigt familjärt ut på bilderna ( Johanna Roos )

Nu har wilda vaknat..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var riktigt kul med husvagnssemester! Det som är bra med småbebisar är ju att dom sover så bra i bilen så man behöver inte stanna så många gånger på vägen :) Lycka till på dopet och på semestern! :)

2009-07-10 @ 09:33:10
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0