Å herreguud!

Att vissa kan bete som småungar.. Haha, helt sjukt.

Nåväl, idag så har jag varit hos mor och far. Varit och hälsat på Moa på westmans i Bygdsiljum och inte gjort något mer.
Igår så var jag faktiskt med Emma, det var riktigt trevligt faktiskt och det enda vi gjorde var att snacka om allt mellan himmel och jord. :). Gammalt som nytt. Imorgon blir det att åka till stan en vända och göra några ärenden..

Husvagnssemestern gick bara bra. Vi fick oss iväg på söndagkväll där vid halv åtta som jag misstänkte. Körde ner till skuleberget sov där på en camping, åkte vidare på måndagen till Leksand och kom dit vid 19 tiden. Var fullt på leksand campingen, trodde jag skulle avlida var inte sugen att åka en meter till. Fick tag i en camping på andra sidan sjön. Stannade där till fredag, åkte till sundsvall bodde på fläsians camping, Moa och Ulf kom dit. På lördagen så var vi på Ikea sen åkte vi upp till Övik där vi stannade en natt. Söndagen blev det bad på paradisbadet, Wilda badade och stortrivdes. Kom hem på Söndagen vid halv sex, Fredde åkte till Umeå och jobbade vid 19 tiden. Fick sova hemma ensam med Wilda.

Under tiden som vi var i Leksand så var vi självklart på Leksands sommarland, var till Nusnäs och kollade när dom gjorde dalahästar, var på tomteland i Mora. Det var typ det bästa med hela resan. Dit ska vi är Wilda blivit större :) Tack familjen för en fin resa.

Nä, nu börjar klockan bli mycket. Wilda sover och jag ska också hoppa isäng tror jag.
På Lördag blir det bröllop. :)

puss och kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Wildas mormor

Ja visst hade vi trevligt på vår semesterresa jag är så imponerad av Wilda som var så tålmodig vi satt ju trots allt en hel del i bilen.

2009-07-30 @ 06:41:35
Postat av: Johanna

Ja det måste vi helt klart :) Jag tror inte, jag vet att vi har dom sötaste ungarna i världen :D

2009-08-03 @ 07:17:55
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0