Å så har vintern kommit till byn..

så jäkla skönt att slippa oroa sig för att det inte ska bli en vit jul, för nu har äntligen vintern kommit. Tog dock ett tag, men nu är den här för att stanna :).
Idag så är det riktigt uppfriskande ute minus 21 grader, näsan fryser riktigt ihop om man går ut en snabbvända. Hade tänkt åka och göra klart dom sista julklapparna men vette fan om jag orkar det, drygt att sätta sig i en kall bil. Vi får väl se vad som händer.
Sitter och lyssnar på IDOL Eriks låt "Higher" tycker faktiskt den är rätt bra, men Calle skulle ha vunnit om jag får säga min mening.
Haha, i morse så såg jag som vanligt "vakna med the voice" och Jakob som är en av programledarna sa en riktigt klockren kommentar om Harry Potter "Vad är det som är så bra med en kille som åker på en kvast?" haha, han tycker exakt lika som mig ;). Loove him. Haha.
Ett till låt tips är Canned Heat- Going up the country, det är låten till telefonjacks reklamen då dom åker bil med en sköldpadda utanför rutan. Haha :)
Idol Erik och Calle sjöng den på vakna och det är bara såå klockren :)
Nä, nu ska jag göra nåt vettigt.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0