uppdatering..

Min mor frågade nyss mig när jag skulle uppdatera.. Nu gör jag det!

Sitter i andersvattnet och väntar på att få middag Lasagne! oh lord vad gott.. Haha måste bara berätta om jag och Moas tävling idag.

Jag bestämde mig för att åka och panta vårat pantburk berg på coop idag, tog med mig Moa och körde iväg till stan. kan ju inte stå i Lövånger och panta ihjäl mig, nej det fick bli stan.
På vägen in till stan så kom vi på att vi skulle göra en tävling som vi kallade "Pantcupen". Vi hade 3 sopsäckar med pantflaskor som man får 1-2 kr för, och 3 stora påsar med ölburkar som man får 50 öre för. tävlingen gick ut på att man skulle gissa hur mycket pengar det blev och den som var närmast skulle vinna en gott och blandat påse.
Dom som var med i tävlingen var:
Jag Wilda Moa Fredde Johannes Elin Ola Jenny Mamma Pappa Emelie Emil och Ulf.

Det var gissningar allt mellan 100 kr till 520 kr. Det blev 304 kr och vinnaren blev min lillebror Emil som hade gissat på 320 tror jag. Så han får gå hem med gott och blandat påsen :)

Nä, nu ska jag ner och ringa Lorten..

Puss och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-08-10 @ 12:55:17
URL: http://www.
Postat av: Johanna

Aloha! är ni inte sugna på att börja babysim tillsammans med oss? Det börjar den 23 augusti. Ni kan väl tänka på saken, det skulle vara så himla kul! www.delfinsimmet.com

2009-08-10 @ 12:58:04
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, men jag lovar.. jag gjorde ingenting annat på hela dagen förrutom att jag bakade kakan :P (och tog hand om Anna såklart) Ja! vi följer gärna med och badar som vanligt någon gång :) kram

2009-08-13 @ 15:30:04
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0