Riktigt duktig..

har jag blivit.. Är alltid ute på en morgon och kvälls promenad går nästan en timme :). Känns helt bra i kroppen d man varit ute på promenix..
Imorgon så blir det skellefteå och in för "musbesikting" på kvinnokliniken. Ska nog även gå på stan och köpa den helt sjukt snygga jackan som jag hittat på Lindex för 900 kr, blev hur kär som helst.

Måste berätta att jag har världens gladaste dotter, hon är aldrig arg. Hon skrattar och ler så att ögonen blir som två streck, hon är så sjukt lik Pappa. Min älskade dotter hon är så fin. Vilka känslor man kan få för en individ.. oh lord.

Idag så köpte jag tyg till mina gardiner i köket, som min mamma hjälpte mig så snällt med. Hade tänkt klippa gräset men det blev så sent. Nu ska Wilda äta kvällsmat som består utav Banangröt, sen ska hon läggas och efter det så ska jag ta mig en långpromenad kanske med mina nya stavar ;).

Lev och må kamrater..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurtbulle! jag ska också börja gå ut och gå.. nån gång... lite avis på dej.

2009-08-24 @ 20:02:43
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja! vilken bra idé! men då måste jag nog fixa Antonvakt under tiden vi går broarna. Men det löser sej. Jag är på! :)

2009-08-25 @ 15:39:26
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0