om man kliver upp kl 7..

så hinner man göra helt sjukt mycket.

Klockan är nu snart halv 12 och jag har hunnit

- Gått en promenad på ca 5 km
- krattat bort en massa skräp som blivit efter all tall fällning
- åkt till Lövånger på banken och fixat med några papper
- handlat lite mat
- ätiti lunch

På ett sätt är det ju bra att hon vaknar så tidigt, för man hinner ju som sagt göra vääldigt mycket.
Nackdelen är ju den att det skulle verkligen vara skönt att få sova till klockan nio iaf.. Men, det där glada facet kan man inte säga nej till :).

Idag kommer Danne från Norsjö och hälsar på, det ska bli trevligt. Imorgon blir det typ "tjejfest" (Kan vara med nån kille, det vet man inte än) hos Jossan i Skell. Blir premiär drinken, jag och skräp ska dela på en vinare får se hur det går. Slutade nämligen amma i söndags, så nu är det Freddes tur att vara hemma och skötsam.

Nä, nu ska jag gå och kolla om mitt hjärta är vaken annars blir det ut och kanske plocka lite krusbär. :)

Puss & Hej Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj! värsta hurtig du är :) iof så vaknar Anna också kring 7 men jag orkar typ ändå inte göra något.

2009-08-21 @ 12:30:38
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0